
Jednym z podstawowych problemów z jakimi borykają się media jest brak odpowiedniej kadry profesjonalnych dziennikarzy wykonujących dobrą pracę dziennikarską. Kolejnym ważnym problemem jest wciąż pogłębiające się dążenie do osiągania coraz wyższych zysków. Zyski te można bardzo łatwo powiększać sprzedając czas reklamowy. Najlepszy czas antenowy w telewizji amerykańskiej może kosztować nawet kilka milionów dolarów za minutę. Im mniejszy kraj tym mniej odbiorców i tym mniejsze zyski z reklam. Operatorzy telewizyjni sprzedają duże ilości czasu antenowego firmom pragnącym wypromować swoje produkty w czasie największej oglądalności. W naszym kraju reklamy pojawiły się w latach dziewięćdziesiątych. Zaczęły na stałe gościć na ekranach telewizorów i powoli się do nich przyzwyczajaliśmy. Zaczęto przerywać najpopularniejsze programy, filmy i seriale spotami reklamowymi. Stopniowo czas tych spotów się wydłużał i dziś w godzinach największej oglądalności przerwa na reklamę może nawet trwać dwadzieścia minut.
Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: